• تلفن: +98 21 44276456
  • خدمات روانشناسی و مشاوره پندار نیک
اختلال افسردگی کودکان

اختلال افسردگی کودکان

تشخیص افسردگی کودکان بسیار دشوار است و والدین و معلمان اغلب متوجه علایم افسردگی نمی شوند. افسردگی کودک با دردهای جسمی مثل دل درد- سر درد نیز مرتبط است. افسردگی نوجوانی به صورت بدخلقی- کم وزنی- چاقی-  بی رمقی- احساس گناه داشتن و ... نشان می شود. افسردگی در کودکانی که هنوز به نوجوانی نرسیده اند ممکن است عامل خطر برای ابتلاء به سوء مصرف مواد در نوجوانی باشد.
افسردگی کودک بیشتر به صورت تحریک پذیری خود را نشان می دهد و اگر نیاز بود به روانپزشک ارجاع داده می شود که احتمالا دارو درمانی شود. روانشناس متخصص کودک مرکز مشاوره پندارنیک با همکاری والدین کودک به او کمک تخصصی رسانده تا کودک بتواند از افسردگی نجات یابد.

برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با انواع خدمات روانشناسی اعم از مشاوره خانواده و زوج درمانی، مشاوره پیش از ازدواج، اختلال وسواس فکری، مشاوره فردی، مهارت های ارتباطی، مشاوره طلاق، اختلالات دو قطبی و دیگر خدمات مشاوره پندار نیک با شماره تلفن های 44276456 و 44259017 تماس حاصل فرمایید.

همچنین می توانید از طریق پیامک با شماره های 09307042637 و 09035303846 در همه ساعات با مرکز خدمات روانشناسی و مشاوره پندار نیک در تماس باشید. 

دیدگاه ها

پاسخ دهید


توضیح جامع و تخصصی روانشناسی

از آهسته رفتن نترس، از بی حرکت ایستادن بترس. (ضرب المثل چینی)

طراحی سایت توسط بیزنا