• تلفن: +98 21 44276456
  • خدمات روانشناسی و مشاوره پندار نیک
مهارتهای ارتباطی

مهارتهای ارتباطی

بررسی نتایج مطالعات علمی نشان می دهد ریشه بسیاری از تنش ها و سوءتفاهمات و مشکلات بین فردی، ناتوانی افراد در برقراری ارتباط سالم و گوش دادن صادقانه به یکدیگراست.
  افرادی که  خود را درگیررفتارهای منفی و آزار دهنده می بینند و در دام افکار منفی قرار می گیرند و از سویی در مذاکره و گفتگوی سازنده نیز ناتوانند، خشم و پرخاشگری در آنها برانگیخته می شود. در آن صورت است که تصور می کنند فرد مورد نظرشان هیچ درک صحیحی از ارتباط سالم ندارد. در حالی که اگر هر کدام از طرفین شناخت لازم و کافی ازمهارتهای ارتباطی سالم داشته باشند، هیچ یک از اتفاقات و حوادث روزمره پیش نخواهد آمد و در صورت پیش آمدن نیز به سادگی با این مهارتها، قابل حل و یا حتی قابل اغماض است.
لذا مشاوران حوزه مهارتهای ارتباطی مرکزپندار نیک با در اختیار داشتن راهکارهای متنوع از مشاوره می توانند شما را در مهارتهای ارتباطی راهنمایی کنند تا هر جه کمتر درگیر پرخاشگری ها و بی تصمیمی ها و اهمال کاری ها و... قرار بگیرید. 

برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با انواع خدمات روانشناسی اعم از مشاوره خانواده و زوج درمانی، مشاوره فردی، مهارت های ارتباطی، مشاوره طلاق، اختلالات دو قطبی و دیگر خدمات مشاوره پندار نیک با شماره تلفن های 44276456 و 44259017 تماس حاصل فرمایید.

همچنین می توانید از طریق پیامک با شماره های 09307042637 و 09035303846 در همه ساعات با مرکز خدمات روانشناسی و مشاوره پندار نیک در تماس باشید. 
 

دیدگاه ها

پاسخ دهید


توضیح جامع و تخصصی روانشناسی

از آهسته رفتن نترس، از بی حرکت ایستادن بترس. (ضرب المثل چینی)

طراحی سایت توسط بیزنا