• تلفن: +98 21 44276456
  • خدمات روانشناسی و مشاوره پندار نیک
اختلالات شخصیت چیست؟

اختلالات شخصیت چیست؟

همه انسانها شخصیت دارند. شخصیت ویژگیهایی  است که از درون تجربه می کنیم و ازبیرون به دیگران نشان می دهیم. برخی ازمردم، برای مقابله با چالش های زندگی، روشی انعطاف ناپذیر و سخت گیرانه پیش می گیرند. آنها به سختی رفتار خود را در واکنش به رویدادها تغییرمی دهند. روشهای آنها برای مقابله با رویدادهای زندگی ثابت و نامتغیر است و این موضوع برای آنها پیامدهای دردسرساز به همراه می آورد. این ویژگیها معمولا در کسانی دیده می شود که به اختلالات شخصیت مبتلا هستند. یکی از نشانه های اختلال شخصیت، الگوی پایدار از تجربه های درونی و رفتارها است که با آنچه از فرهنگ فرد انتظار می رود متفاوت است. اطرافیان فرد مبتلا به اختلال شخصیت به شدت آسیب می بینند، در حالی که خود فرد تقریبا از رفتارها و ویژگیهایش رنج روانی احساس نمی کند.
اختلال شخصیت انواع مختلفی دارد از قبیل: اختلال شخصیت پارانویید/ اسکیزویید/ اسکیزوتایپال/مرزی/ نمایشی/ ضداجتماعی..
روانشناس مجرب مرکز پندار نیک  تلاش می کند با همکاری روانپزشک مرکز وخود مراجع، رواندرمانی را آغاز نموده و به همراه حمایت اجتماعی خانواده، فرد را درمان کند. 

برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با انواع خدمات روانشناسی اعم از مشاوره خانواده و زوج درمانی، مشاوره پیش از ازدواج، اختلال وسواس فکری، مشاوره فردی، مهارت های ارتباطی، مشاوره طلاق، اختلالات دو قطبی و دیگر خدمات مشاوره پندار نیک با شماره تلفن های 44276456 و 44259017 تماس حاصل فرمایید.

همچنین می توانید از طریق پیامک با شماره های 09307042637 و 09035303846 در همه ساعات با مرکز خدمات روانشناسی و مشاوره پندار نیک در تماس باشید. 

دیدگاه ها

پاسخ دهید


توضیح جامع و تخصصی روانشناسی

از آهسته رفتن نترس، از بی حرکت ایستادن بترس. (ضرب المثل چینی)

طراحی سایت توسط بیزنا