• تلفن: +98 21 44276456
  • خدمات روانشناسی و مشاوره پندار نیک
مشکلات اجتماعی چرخه زندگی

مشکلات اجتماعی چرخه زندگی

انسانها در گذر مقاطع زندگی شان، چه در دوران کودکی و چه نوجوانی و جوانی یا در دوره بزرگسالی ویا میانسالی و دوره پیری ممکن است با مسائل و مشکلاتی درگیر شوند که به طور خاص مربوط به همان مقطع زندگی باشد و البته این مشکل باعث ایجاد شرایط پرتنش و طاقت فرسا برای فرد شود. مانند راه رفتن در دوسالگی/ آغاز ورود به مدرسه در کودکی/ بحران بلوغ نوجوانی/ حضور در دانشگاه/ ازدواج و.....
لذا در این موقعیتها ممکن است فرد به آسانی نتواند از پس این مشکل برآید و نیاز به کمک تخصصی مشاور داشته باشد که روانشناس متخصص مرکز پندار نیک می تواند همگام و همسو با مراجع به یاری او بشتابد.
در آن صورت با تماس با شماره 02144259017 و یا 02144276456 مشاور مجرب مرکز در خدمت شماست. 
برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با انواع خدمات روانشناسی اعم از خانواده درمانی، مشاوره پیش از ازدواج، مشاوره طلاق، مهارتهای ارتباطی، مهارتهای زندگی، مشکلات اجتماعی چرخه زندگی، اختلالات خواب، اختلالات خلقی، اختلالات جسمانی، اختلالات روانی، مشکلات اجتماعی موقعیتی، مشکلات اجتماعی شغلی، مشکلات اجتماعی تحصیلی، اختلالات جنسی، اختلال خوردن، اضطراب جدایی، معلولیت های ذهنی، اختلال یادگیری، اختلال سلوک، اختلال تیک، اختلال اتیسم، اختلالات اضطرابی کودک و نوجوان، اختلال وسواسی- اجباری کودکان، اختلال افسردگی کودکان، مشاوره پس از ازدواج، اختلالات شخصیت، زوج درمانی، مشاوره فردی بزرگسالان، اختلال اضطراب، مشاوره کودک و نوجوان، اختلال افسردگی، آسیب های اجتماعی، اختلال وسواس فکری - عملی و دیگر خدمات مشاوره پندار نیک با شماره تلفن های 44276456 و 44259017 تماس حاصل فرمایید.

همچنین می توانید از طریق پیامک با شماره های 09307042637 و 09035303846 در همه ساعات با مرکز خدمات روانشناسی و مشاوره پندار نیک در تماس باشید. 

دیدگاه ها

پاسخ دهید


توضیح جامع و تخصصی روانشناسی

از آهسته رفتن نترس، از بی حرکت ایستادن بترس. (ضرب المثل چینی)

طراحی سایت توسط بیزنا