• تلفن: +98 21 44276456
  • خدمات روانشناسی و مشاوره پندار نیک
اختلالات جنسی

اختلالات جنسی

یکی از مهم ترین مسایلی که زندگی افراد بشر به ویژه جوانان را تحت تاثیر خود قرار می دهد، مسایل جنسی است.تمایلات جنسی همواره مورد توجه بشر بوده است. در برخی  از مسایل جنسی تابویی ساخته شده، در حالی که این هم غریزه است که باید مثل غرایز دیگر ارضا شود. 
در صورتی که فرد به این اختلال مبتلاست، خیالپردازیهای غیرمعمول، امیال شدید ویا رفتارهای جنسی که حالت تکراری دارند و از لحاظ جنسی برانگیزنده هستند.
برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با انواع خدمات روانشناسی اعم از خانواده درمانی، مشاوره پیش از ازدواج، مشاوره طلاق، مهارتهای ارتباطی، مهارتهای زندگی، مشکلات اجتماعی چرخه زندگی، اختلالات خواب، اختلالات خلقی، اختلالات جسمانی، اختلالات روانی، مشکلات اجتماعی موقعیتی، مشکلات اجتماعی شغلی، مشکلات اجتماعی تحصیلی، اختلالات جنسی، اختلال خوردن، اضطراب جدایی، معلولیت های ذهنی، اختلال یادگیری، اختلال سلوک، اختلال تیک، اختلال اتیسم، اختلالات اضطرابی کودک و نوجوان، اختلال وسواسی- اجباری کودکان، اختلال افسردگی کودکان، مشاوره پس از ازدواج، اختلالات شخصیت، زوج درمانی، مشاوره فردی بزرگسالان، اختلال اضطراب، مشاوره کودک و نوجوان، اختلال افسردگی، آسیب های اجتماعی، اختلال وسواس فکری - عملی و دیگر خدمات مشاوره پندار نیک با شماره تلفن های 44276456 و 44259017 تماس حاصل فرمایید.

همچنین می توانید از طریق پیامک با شماره های 09307042637 و 09035303846 در همه ساعات با مرکز خدمات روانشناسی و مشاوره پندار نیک در تماس باشید. 

دیدگاه ها

پاسخ دهید


توضیح جامع و تخصصی روانشناسی

از آهسته رفتن نترس، از بی حرکت ایستادن بترس. (ضرب المثل چینی)

طراحی سایت توسط بیزنا