• تلفن: +98 21 44276456
  • خدمات روانشناسی و مشاوره پندار نیک
مشاوره پیش از ازدواج

مشاوره پیش از ازدواج

آیا ازدواجتان عاشقانه خواهد بود؟ چرا با این که ازدواج می تواند پایدارترین و صمیمانه ترین رابطه انسانی و عامل سعادت حقیقی باشد، با این حال، نتیجه برخی از ازدواج ها، یک زندگی موفق و شاد نیست؟
آیا درباره ازدواج موفق همه چیز را میدانید؟ یکی از اهداف اساسی ازدواج، برآوردن نیازهای زوجین است. هدف اکثر افراد از ازدواج، یافتن همراهی صمیمی و شاد و کسب آرامش ماندگار است که عموما در ازدواج های عاشقانه با همکاری مابین زوجین و گذشت از اشتباهات ناخواسته یکدیگر قابل دسترسی می باشد.
ازدواج، سفری است که می تواند زوجین را به افرادی بهتر تبدیل کند. اگر هر دو زوج با چشمان باز و انتظارات واقع گرایانه و نگرش درست ازدواج کنند، زندگی شاد و پایدارتری را خواهند داشت.
پیش از ازدواج، آقا و خانم در ابتدا باید آگاهانه خود را بشناسند و با شناخت از شخصیت و ویژگی های شخصیتی طرفین می توانند تصمیم بگیرند که آیا همراهی با فرد مورد نظر مقدور است یا خیر؟ 
یکی از روشهای شناسایی خود عبارتست از: آشنایی با مشکلات دوران کودکی خود و طرف مقابل و همچنین شناخت نقاط ضعف و قوت هر دو زوجین، که این شناخت می تواند تا حد زیادی مسیری هموار را در زندگی تضمین می کند.
علاوه بر این، زوجین باید نیازهایشان را بشناسند و بدانند هر کدام از زوجین چه نقشی را در برآورده کردن نیازهایشان دارند؟ برای پیش بینی این واقعیت که آیا همسفرم فردی مناسب است  یا خیر و آیا می تواند در غم و شادی همراه باشد، مشاور مرکز پندارنیک همگام با شما اطلاعات بی بدیلی را در اختیارتان خواهد گذاشت تا با یک پکیج مشاوره پیش از ازدواج با آگاهی و آرامش بیشتری این مسیر را سپری کنید. این خدمات به شرح ذیل می باشد:
مشاوره فردی و مشترک
آزمونهای شخصیتی زوجین
آزمونهای بالینی
آموزش مهارتهای ارتباطی زوجین
پیگیری نیازها و انتظارات زوجین و آگاهی از آنها
و موارد دیگر.... 

برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با انواع خدمات روانشناسی اعم از مشاوره خانواده و زوج درمانی، مشاوره پیش از ازدواج، مشاوره فردی، مهارت های ارتباطی، مشاوره طلاق، اختلالات دو قطبی و دیگر خدمات مشاوره پندار نیک با شماره تلفن های 44276456 و 44259017 تماس حاصل فرمایید.

همچنین می توانید از طریق پیامک با شماره های 09307042637 و 09035303846 در همه ساعات با مرکز خدمات روانشناسی و مشاوره پندار نیک در تماس باشید. 
 
 


دیدگاه ها

پاسخ دهید


توضیح جامع و تخصصی روانشناسی

از آهسته رفتن نترس، از بی حرکت ایستادن بترس. (ضرب المثل چینی)

طراحی سایت توسط بیزنا