• تلفن: +98 21 44276456
  • خدمات روانشناسی و مشاوره پندار نیک
اضطراب جدایی

اضطراب جدایی

همانطورکه از نامش پیداست، اضطراب جدایی یعنی ترس شدید کودکاز جدا شدن از والدین، که زمانی به صورت مشکل کودک را درگیر می کند که در دوره پیش دبستانی و یا حتی در سالهای دبستان در کودکان دیده می شود. این کودکان دور بودن از خانه و والدین را نمی توانند تحمل کنند چون نگرانند که مبادا والدینشان بیمار شوند و یا حتی بمیرند و این کودکان تنها بمانند.
کودکان مبتلا به اضطراب جدایی، از دردهای فیزیکی رنج می برند مانند: معده درد/ سر درد/ تهوع و استفراغ/ که کودک را نیازمند کمک تخصصی  و مشاوره می نماید. 
روانشناس متخصص کودک مرکز مشاوره پندار نیک تلاش می کند تا با همکاری والدین به کودک کمک تخصصی نماید تا  با کاستن اضطراب جدایی، بهتر بتوانددر مدرسه به موفقیت دست یابد.
برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با انواع خدمات روانشناسی اعم از اضطراب جدایی، مشاوره خانواده و زوج درمانی، مشاوره پیش از ازدواج، اختلال وسواس فکری، مشاوره فردی، مهارت های ارتباطی، مشاوره طلاق، اختلالات دو قطبی و دیگر خدمات مشاوره پندار نیک با شماره تلفن های 44276456 و 44259017 تماس حاصل فرمایید.

همچنین می توانید از طریق پیامک با شماره های 09307042637 و 09035303846 در همه ساعات با مرکز خدمات روانشناسی و مشاوره پندار نیک در تماس باشید. 

دیدگاه ها

پاسخ دهید


توضیح جامع و تخصصی روانشناسی

از آهسته رفتن نترس، از بی حرکت ایستادن بترس. (ضرب المثل چینی)

طراحی سایت توسط بیزنا