• تلفن: +98 21 44276456
  • خدمات روانشناسی و مشاوره پندار نیک
اختلال افسردگی چیست؟

اختلال افسردگی چیست؟

همه آدمها، استعداد و زمینه روانی- جسمی- اجتماعی برای بروز اختلال دارند ولی باید به حدی برسد تا آسیب روانی ایجاد شود و این میزان از استعداد اگر همراه با استرس مرتبط باشد ممکن است اختلال ایجاد کند.                                                                                 
حال اگر شما از زندگیتان و موهبتهایش لذت نمی برید و یا خلق پایین دارید و یا احساس غمگینی را به مدت هفته ها تجربه کنید، احتمالا مبتلا به افسردگی شده اید. افسردگی شرایط سلامتی ذهنی و روانی شما را به خطر می اندازد و همچنین از لحاظ جسمی نیز به مشکلات متعدد و درگیری هایی خاصی روبرو می شوید که با این توضیحات به این نتیجه خواهیم رسید که در صورتی که فرد افسرده باشد، در همه امور زندگی و انجام کارها ناکارآمد است.                                                                                                                  
افراد با این علایم و نشانه ها احتمالا افسرده هستند:                                                                                                                             
1. احساس غمگینی و فقدان احساس لذت در زندگی.
2. احساس ناامیدی یا بی حمایتی
3. احساس گناه 
4. فقدان انرژی کافی برای زندگی روزمره
5. داشتن احساس نگرانی
6. پرخاشگری
7. کندی روانی حرکتی
در درمان، روانشناس مجرب مرکز پندار نیک از رویکردهای گوناگونی چون رویکرد شناختی- رفتاری/ طرحواره درمانی/ پذیرش وتعهد/ آموزش مهارتهای زندگی و بین فردی استفاده می کند تا درمان حاصل شود و به مراجع کمک تخصصی نماید.
برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با انواع خدمات روانشناسی اعم از مشاوره خانواده و زوج درمانی، مشاوره پیش از ازدواج، اختلال وسواس فکری، مشاوره فردی، مهارت های ارتباطی، مشاوره طلاق، اختلالات دو قطبی و دیگر خدمات مشاوره پندار نیک با شماره تلفن های 44276456 و 44259017 تماس حاصل فرمایید.

همچنین می توانید از طریق پیامک با شماره های 09307042637 و 09035303846 در همه ساعات با مرکز خدمات روانشناسی و مشاوره پندار نیک در تماس باشید. 

دیدگاه ها

پاسخ دهید


توضیح جامع و تخصصی روانشناسی

از آهسته رفتن نترس، از بی حرکت ایستادن بترس. (ضرب المثل چینی)

طراحی سایت توسط بیزنا