• تلفن: +98 21 44276456
  • خدمات روانشناسی و مشاوره پندار نیک
اختلال بیش فعالی

اختلال بیش فعالی

کمبودتوجه وتمرکز کودکان
(ADHD)
اختلالی که کودک پرتحرک و بی توجه و رفتارهای ناگهانی بیشتر و شدیدتر از کودکان دیگر دارد. علایم این اختلال قبل از 7 سالگی شروع شده و در دوران تحصیل کودک باعث مشکلات فراوانی برای کودک و والدین ایجاد می کند. این کودکان معمولا از انرژی و تحریک پذیری بالایی برخوردارند و کودک در موقعیتهای تحصیلی و اجتماعی بی توجه و بی اعتنا است. کودک مبتلا به ADHD نسبت به تکالیف مدرسه حواسش پرت است و آنها را سرسری انجام می دهد، به طور افراطی در حال دویدن و بازی بی وقفه هستند و با صدای بسیار بلند صحبت میکند و اطرافیان را عصبی و خسته می کنند.
روانشناس مجرب کودک مرکز مشاوره پندار نیک با همکاری والدین به رواندرمانی کودک مبتلا پرداخته و او را از این اختلال نجات می دهد.
برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با انواع خدمات روانشناسی اعم از مشاوره خانواده و زوج درمانی، مشاوره پیش از ازدواج، اختلال وسواس فکری، مشاوره فردی، مهارت های ارتباطی، مشاوره طلاق، اختلالات دو قطبی و دیگر خدمات مشاوره پندار نیک با شماره تلفن های 44276456 و 44259017 تماس حاصل فرمایید.

همچنین می توانید از طریق پیامک با شماره های 09307042637 و 09035303846 در همه ساعات با مرکز خدمات روانشناسی و مشاوره پندار نیک در تماس باشید. 

دیدگاه ها

پاسخ دهید


توضیح جامع و تخصصی روانشناسی

از آهسته رفتن نترس، از بی حرکت ایستادن بترس. (ضرب المثل چینی)

طراحی سایت توسط بیزنا